greatmoments

Direktlänk till inlägg 14 mars 2019

Cura tyngdtäcke

Bloppis-annons
Av Jens Larsson - 14 mars 2019 12:39

Jag köpte ett tyngdtäcke från Cura för ett tag sedan för att sova bättre om nätterna då jag till och från har problem med sömnen. Dessvärre var även deras svalaste täcke för varmt för mig. Jag har ett varmt sovrum och gillar överlag inte att ha duntäcken och annat på mig. Större delen av året sover jag med bara påslakanet. :-)


Tyngdtäcket var verkligen en trevlig upplevelse och jag upplever att jag blev lugnare och kände mig tryggare när jag hade det på mig. Jag somnade som en stock de nätter jag provade täcket, men dessvärre vaknade jag efter 3-4 timmar av att det var för varmt.


Så nu tänkte jag sälja täcket till någon som är mindre känslig för värme än vad jag är. Täcket är bara använt 4-5 gånger och då förstås med påslakan på.


Skriv en kommentar om du är intresserad av att köpa det. Finns i Göteborg/Mölndal.

Möbler & Heminredning, Säljes - Mölndal (Västra Götalands län)
Pris:    1 000:-

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Jens Larsson - Söndag 21 jan 21:11

Att vara sann mot sig själv är en djup och mångfacetterad process. Det innebär att vara medveten om, förstå och acceptera vem du är i ditt innersta. Det handlar om att lyssna på din egen inre röst och följa den, även när yttre påtryckningar eller för...

Av Jens Larsson - 11 oktober 2023 15:16


  Den som gillar trädgårdsarbete vet vilken fantastisk effekt det kan ha på en stressad nutidsmänniska. Men hur mycket man än gillar trädgård vill man kanske inte rensa ogräs mer än nödvändigt. Om du har trädgård vet du hur viktigt det är med mark...

Av Jens Larsson - 19 augusti 2023 11:08


  Jag vet inte hur det är för er andra med barn, men jag ser verkligen fram emot sagostunderna ihop med barnen.   Att läsa sagor för sina barn är en av livets mest värdefulla stunder. Det är en tid då vi kan koppla av från vardagens stress och...

Av Jens Larsson - 10 april 2023 16:58

"Big Magic: Creative Living Beyond Fear" är en bok av Elizabeth Gilbert, författaren till den bästsäljande romanen "Eat, Pray, Love". Boken handlar om hur man kan övervinna rädsla, hitta inspiration och leva ett kreativt liv.   Courage (Mod) De...

Av Jens Larsson - 28 mars 2023 20:13

Att skriva sin egna minnestal kan tyckas vara en märklig övning, men det är faktiskt en användbar teknik för att motivera dig att uppnå dina livsmål. Genom att reflektera över vad du skulle vilja att dina nära och kära ska säga om dig när du inte län...

Presentation

Det finns ögonblick i livet som är värda att spara. En del sparar kanske bara de riktigt stora ögonblicken, som när man gifter sig, får barn eller åker på en resa. Många glömmer kanske att det finns små ögonblick även i vardagen som är värda att spara. Gr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards