greatmoments

Alla inlägg under oktober 2021

Av Jens Larsson - 21 oktober 2021 10:23

En nära släkting fyller snart 50 år och jag funderar på vad jag ska ge hen i 50 års present. På ett sätt är jag inte alls sugen på att ge en vanlig tradiotionell 50 års present, för det sista folk behöver är fler prylar i sina liv för att bli lyckligare. Men å andra sidan är det svårt att på riktigt ge bort något som gör en människas livet lugnare, tryggare och mer harmoniskt. Jag har funderat på att ge bort min egen tid, till exempel genom att passa barn eller hjälpa till i trådgården. Men samtidigt har jag svårt att bryta mot normerna, speciellt när jag vet att andra kommer att ge vanlia 50 års presenter och kommer säkert också vilja att jag är med och bidrar till en lite dyrare gåva.


Så jag landar nog ändå i att ge en vanliga present. Jag hittade en hel del bra tips här: www.50-årspresent.se. Är det någon som har några fler bra tips på vad man kan ge bort till någon som fyller 50?


#present #gåva #födelsedag #presenter #tips

Presentation

Det finns ögonblick i livet som är värda att spara. En del sparar kanske bara de riktigt stora ögonblicken, som när man gifter sig, får barn eller åker på en resa. Många glömmer kanske att det finns små ögonblick även i vardagen som är värda att spara. Gr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards